Andżelika i Irek

Dzień dobry w nowym sezonie 2017 ! :)
   Zaczynamy od przegrubego weselicha, niesamowitej celebracji i małopolskich tańców do odciny ! :)
Zacierałem rączki na to wydarzenie od bardzo dawna, piękna wymagająca sala, niesamowity Kościół, wręcz idealny, A&I których poznałem dopiero na reportażu i cadillac, który skradł moje serce... :)
   Pamiętna majówka, ruszyłem kilka godzin po zakończonych poprawinach w Bełchatowie, droga była długa, enerdżi drinków mnóstwo :) i do tego piękna pogoda uufff :). Także maraton ślubno weselno plenerowy rozpoczynałem od wysokiego A. Krzysztof Hołowczyc, mój stały partner nawigacyjny, niestety poprowadził mnie w takie pola, że cudem dojechałem ubłoconym bolidem do Andżeliki :) . Reportaż mijał świetnie, słońce towarzyszyło nam przez cały dzień, grube endorfiny szczęścia w powietrzu, także szło jak po sznurku .... Baja ! :) U Irka kilka bram po drodze, wujek prezentował świetny poziom przyśpiewek, uśmiechów mnóstwo, Szybkie błogosławieństwo i mogliśmy się przenieść do Kościoła. Kościół .... przepiękny, idealny ogólnie tłuste wielkie WOW!!
Sakramentalne TAK, GPS na palcu i mogliśmy przenieść się na grubaśne weselicho. Takich tańców nie widziałem dawno :) świetny pokaz fajerwerek, puszczanie świetlnych balonów oraz piorunujący break dance w wykonaniu Irka oraz jego kumpli .... WOW tyle atrakcji, dodam jeszcze pierwszy taniec we"mgle" oraz szybki plenerek.... Mega ! :) Muszę jeszcze wspomnieć o oczepinach... Czegoś takiego w mojej karierze jeszcze nie widziałem, w pewnym momencie bałem się o życie :D taniec szamana zniszczył mnie totalnie :D
  Plenerooooo - pogoda była ciut łaskawa dla nas, mimo delikatnych opadów, zrobiliśmy piękne zdjęcia w zameczku, lesie oraz zdjęcie które, zawsze chciałem zrobić na kopcu kraka :)
Andżeliko i Irku, obyście zawsze tak pięknie wyglądali jak w dniu ślubu, jeszcze więcej uśmiechów oraz tego co życzyli Wam prawie wszyscy :)















































































































































Krzysztof K. memories

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Początek sezonu z Igą i Konradem :)

Paulina & Dawid

Paulina & Krzysztof